Time flies when your having fun

En alweer is er een week om in Nieuw Zeeland... Ze zeggen wel eens tijd vliegt als je van het leven geniet, nou dat is hier zeker!!!

Er is weer veel gebeurt deze week ..

Ik was van plan om te gaan reizen over het zuider eiland als ik klaar ben met stage. Dat plan is uitgekomen op iets veeeel beters. Op 1 Juli vlieg ik naar een ander paradijs: Fiji. Van paradijs naar paradijs. Hier ga ik lekker 8 dagen genieten op witte stranden en met veel coctails natuurlijk.

Afgelopen dinsdag is er nog een droom van mij uitgekomen. THE BACKSTREET BOYS! Dankzij de liefste vrienden en ouders kon ik dinsdag genieten van een spetterende show !!!

En oh wat verlang ik naar een friet speciaal haha !!!

Tessa

Reacties

Reacties

Jan erven

He Tessa, blij dat je alweer een mooie week achter de rug hebt. En nog een heleboel mooie weken voor de boeg. Met die friet speciaal komt het wel goed. Hoe langer je er op moeten wachtten hoe lekkerder hij straks smaakt. En zolang je geen friet speciaal kunt krijgen ben je ook nog bezig met je grote avontuur. Liefs paps.

Patries

Ha Tessie,
Inderdaad ......... time flies.........
Je bent inmiddels al aan je 3e stageweek begonnen.
Dus die friet speciaal komt ook in zicht. Maar eerst nog leuke nieuwe dingen ervaren, zoals?????
Je verjaardag in NZL
Weekend naar Coromandel
En natuurlijk Fiji.
Oeps, en nu vergeet ik 18 juni, hihiha.
Dus nog genoeg leuke dingen in 't verschiet voor de friet.
Have fun en xxx
Patries

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active