Almost halfway

En alweer is er een week voorbij. De tijd vliegt ..

Vrijdag ben ik alweer op de helft van mijn stage!!

Afgelopen week was erg rustig. Elke avond lekker op de bank gehangen haha!

Afgelopen weekeind hebben we mijn verjaardag gevierd (want morgen ben ik jarig :) ) wat erg leuk was!

Volgend weekeinde is mijn eerste tripje. Omdat het the Queens Birthday is, is op maandag bijna alles gesloten en gaan we een lang weekeind naar Coromandel. Huisje met een spa, heerlijk!

Brrr, ook word het hier nu echt winter. Het weer is super wisselvalig, dan schijnt de zon, dan 5 minuten stort regen en dan weer zon .. En ik dacht dat Nederland al erg was ..

Ik ga nu weer snel aan het werk.

Tessa

Reacties

Reacties

Christien

Hoi lieve Tessa, wat gaat het toch snel, bijna op de helft, ben blij dat het je zo goed bevalt en je hebt nog vele leuke dingen in het vooruitzicht, we wensen je veel plezier morgen met je verjaardag, alvast van Harte Gefeliciteerd vanuit Beesel, we zijn wel een beetje vroeg, maar morgen zijn we weer onderweg, groetjes Christien en Herm

Oom Jan en tante Jos

Hoi Tessa,

Het is maandagavond 22.56 uur en wij willen je heel hartelijk feliciteren met je 19e verjaardag.

Een gezellige dag !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active