It's time to say goodbye

Today is a day of saying goodbye. The day of an end and the beginning of something new.

Zoals de titel al zegt, its time to say goodbye!

Ik kan het niet geloven dat mijn stage nu al ten einde is. Kan me nog goed herinneren dat ik opstond op 4 mei en zenuwachtig naar mijn stage bedrijf liep. En vandaag was dan de laatste keer dat ik College Hill afliep. Wat ik overigens totaal niet erg vind want oh wat haat ik die weg.

Papieren zijn ondetekend, uren gehaald, opdrachten goedgekeurt dus met andere woorden: Internationale stage gehaald! En reden voor een feestje natuurlijk. Om 5 pm zijn er afscheidsdrankjes op stage, met een speech... En vanavond lekker opstap in CBD.

Het is allemaal een beetje dubbel. Zoals ik al in mijn vorige blog zei, de reden waarvoor ik naar New Zealand kwam is over, klaar. But we're taking the long way home, dus ben nog laaang niet thuis.

Next destination: Fiji!

Ik zal een tijdje geen blog meer plaatsen aangezien het reizen nu gaat beginnen en ik niet altijd de beschikking heb over internet. Maar zodra ik weer een verhaal heb kunnen jullie het zien op mijn facebook of als je automatisch een mailtje wilt ontvangen zodra ik een verhaal erop zet kun je je email adres invullen rechts!

En ohja, ik heb ook weer nieuwe foto's in mijn album Life in NZ gezet!

Reacties

Reacties

Patricia

Ha Tessie,

Geniet nog van je laatste stagedag maar.............
Daarna kun je genieten van al het mooie dat je nog gaat zien.
En wie weet....... waar jij 2017 begint, hihihi

Have fun XXX

Claudia

Hoi Tessa
Geweldig schoone verhoale en beleavenisse
Veer geniete hie ein klein bietje mit
Heel veul plezeer nog en geniet van alles waat op dien paad kump

XXX vanoet Herkenbosch

Christien

Hoi Tessa, vanaf nu vakantie vieren, genieten, veel plezier, groetjes Christien en Herm

Mokkelman

Tessa weer heel veel plezier

Mokkelman

Vergeten xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active