Fiji

En dan zit je zomaar in het tropische Fiji!

Van koud en regen vanochtend in Auckland, na warm en zon in Fiji.

De komende 8 dagen ga ik de rondreizen door de eilanden van Fiji.

Ook ga ik verschillende dingen doen zoals: snorkelen, zwemmen met Marta Rays, sunset tube, berg beklimmen en krijg ik een Fiji Cooking les!

De mensen hier zijn allemaal hartstikke aardig en lekker relax.

Het weer is 30 graden met constant zon en een lekkere wind.

Na nog geen 30 minuten in de zon te hebben gelegen ben ik, ja hoe kan het ook anders, al lekker rood.

Maar hier kom ik de komende 8 dagen zeker weten wel door!

De foto's volgen!

Reacties

Reacties

Christien

Ha Tessa, jij vakantie met 30 graden, wij werken met 35 graden, als ik kon kiezen wist ik het wel.
Let maar goed op bij de Fiji Cooking les, kun je thuis in de praktijk brengen.
Heel veel plezier, groetjes Christien

Patries

Smeren, Tess!!!

Geniet van alle mooie dingen die je nog gaat doen en zien.
En pas op voor kwallen.

Xxx

De Mokkels

Voor morgen een fijne vlucht terug xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active