The time has come

Ja dit is dan echt mijn allerlaatse blog vanuit Nieuw Zeeland...

Laat ik beginnen met het laatste stukje van de tour.

Nadat we uit National Park waren vertrokken reden we naar Wellington. Dit was een rit van ongeveer 5 uur. Onderweg hadden we een paar rare dingen gedaan. Als eerste hadden we een stop in Taihepe. Taihepe staat bekend om het Gumboot Throwing wat we natuurlijk moesten uit proberen. Daarna reden we door Foxton, het is een echt nederlands dorpje met een molen en een Dutch Market. Toen reden we door naar Levin waar we stopte bij een super grote speeltuin, iedereen vond het hartstikke leuk!! Toen na uren kwamen we eindelijk aan in Wellington. We gingen naar het Te Papa Museum wat erg indrukwekkend was. In de avond hadden we een afscheids drankjes want de tocht ging verder op het Zuider Eiland maar niet iedereen ging mee. We eindigden in een karaoke bar, vul zelf maar in wat voor een avond het werd. De dag erna hadden we busrit van 10 uur terug naar Auckland.

De dag erna hadden Nina en ik een helikopter vlucht over Auckland. Dit was mijn manier van afscheid nemen van de stad waar ik de afgelopen 4 maanden heb gewoond en me compleet heeft veranderd. De laatste dagen heb ik afscheid genomen van mijn vrienden en stage en ben ik klaar om naar huis te komen. (NOT)

Ik kan niet geloven dat de 4 maanden al voorbij zijn. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan en gezien en heb de tijd van mijn leven gehad! Ik ga hier mijn leven lang met trots en heel veel plezier op terug en ga het leven in Nieuw Zeeland missen maar ik weet zeker dat ik snel weer terug ben!

In mijn tijd in Nieuw Zeeland heb ik geen enkel moment heimwee gehad maar zodra ik weer in Nederland ben ga ik toch heimwee krijgen naar Nieuw Zeeland.

But we're taking the long way home, next stop is: Sydney, Australia!

Reacties

Reacties

Patricia

Sniksnik, voor jou jammer.
Maar wij kijken uit naar 13 augustus.
Maar....... Nog eerst Sydney en Singapore.
Have fun en geniet ervan
Xxx

Christien

Hoi Tessa, Nina en Pam,

Ik lees al genoeg, ben 'bang' dat we Tessa nog een keer moeten op zoeken in Nieuw Zeeland.
Maar wie weet wat jullie volgende bestemming brengt.
Veel plezier de komende twee weken, groetjes uit Beesel

De mokkels

Kijken uit naar 13 agustus

De mokkels

Kijken uit naar 13 augustus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active