I'm coming home!

Door de drukke weken heb ik geen blog meer kunnen plaasten dus hier volgt een lang verhaal.

Eerst het vervolg op onze tijd in Sydney.

Eenmaal aangekomen in de Blue Mountains bleek het erg koud te zijn. Nina Pam en ik waren hier niet echt op gekleed en hadden het heel erg koud. Maar goed dat mocht de pret niet drukken en stapten we in de Hop on Hop Off bus naar de beroemde Three Sisters en Blue Mountains. Omdat het zo koud was en super hard waaide konden en wouden we niet overal al te lang blijven en waren we rond 5 uur alweer terug in Sydney. De volgende dag was alweer onze laatste dag in Sydney en zijn we nog eventjes naar het Opera House gegaan en nog wat souveniers gekocht. Ook moesten we alledrie een nieuw hand baggage koffertje kopen omdat we na 3 weken toch al aardig wat hadden gekocht en het never nooit zou passen in onze ( al veel te grote ) koffers.

Nadat alles gepakt was kon het volgende avontuur alweer beginnen. Op naar Singapore. Na een half uurtje vertraging kwamen we aan in Singapore. Toen we ons hotel zagen konden we onze ogen niet geloven. Hier hadden we al die weken naar toe geleefd: Luxe. Het was zooo mooi! De eerste dag zagen we tijdens het ontbijt, wat trouwens ook heel erg lekker was, dat het weer heel erg slecht was dus gingen we maar naar een winkel centrum. Wat natuurlijk ook niet erg is en genoeg keuze want het stikt hier van de winkel centrums. De volgende 2 dagen hadden we een Hop on Hop Off tour door Singapore. Zo zagen we de Botanic Gardens, Chinatown en natuurlijk het beroemde Marina Bay Sands. Op 9 augustus was Singapore 50 Jaar onafhankelijk en was het dus groot feest. Al weken was overal grote korting en vanalles te koop. 's Avonds was er een grote vuurwerk show en daar moesten Nina en ik natuurlijk bij zijn. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk. Na z'n 2,5 uur te hebben gereist met overvolle treinen en bussen, want het openbaar vervoer was gratis deze dag waren we er dan eindelijk en net op tijd voor het vuurwerk! Het was erg leuk om z'n grote belangrijke dag van dichtbij mee te maken. De dag erna gingen Nina en ik naar Sentosa Island. We gingen karten en liepen wat rond over het eiland maar het was veel te warm om er lang te blijven. Het weer in Singapore is tussen de 30 en 35 graden maar de luchtvochtigheid ligt rond de 75-80% dus het is erg benauwd. Vandaag hadden we een rustig dagje met koffers inpakken en zijn we naar de biosscoop gegaan: Fantastic Four.

Morgen is dan echt de dag aangekomen dat ik naar huis ga. Ik kan nog steeds niet geloven hoe snel de 4 maanden voorbij zijn gegaan. Het voelt alsof ik pas een paar weekjes weg ben. Om 20.00 donderdag 13 augustus zet ik weer voet op nederlandse bodem!

Dit zal dan ook voor een tijdje mijn laaste blog zijn. Maar wie weet waar 2016 me gaat brengen. Want het zal zeker niet mijn laatste grote reis zijn, daar ben ik wel achter!

Ik wil iedereen bedanken die me de afgelopen maanden hebben gevolgd en allemaal lieve en leuke reacties hebben achtergelaten. Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van de verhalen als ik van de ervaringen!

Dikke kus!

Reacties

Reacties

Patricia

Mooi, Tess.

corry

Nou ik wens jullie alle drie een goede thuis reis.
Jullie zullen wel niet uit verteld komen, als jullie terug zijn van deze reis.
Dat hebben jullie gehad, dat neemt niemand jullie meer af.
Wat zal mam en pap blij zijn als het morgen avond is.
Groetjes uit berg

Jan Erven

He dochter, wederom zeer mooi geschreven. Ik verwacht nu echt een volwassen jonge vrouw in huis terug. Wat een prachtige reis vol mega ervaringen is dit geweest. Tot morgenavond.

Christien

Oh Tessa, Nina en Pam, wat zullen jullie veel gezien hebben, zitten wij oudjes hier op het grasveld aan de Weiher bij Malie, dit neemt niemand jullie meer af, vanuit Ladis wensen we jullie een hele goede terugreis, groetjes Christien en Herm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active