Eerste week

Beste allen,

Wauw, mijn eerste week in Nieuw Zeeland zit erop. En wat een geweldig land is dit..

De eerste week heb ik in een hostel geslapen waar ik veel mensen heb leren kennen! Vanaf 30 april slaap ik in een studentenhuis.

De eerste week heb ik al veel gedaan. Ben naar Waiheke Island geweest, een wandeltocht van 16 km gedaan (!!!) en natuurlijk op stap geweest. Elke donderdag word er een kroegentocht gehouden hier in Auckland waar je ook prijzen mee kan winnen. Natuurlijk moest ik weer meedoen aan een wedstrijd en win ik die ook nog.. Wat ik heb gewonnen: een volledige tour over het Noorder Eiland ter waarde van $599 !!! En alsof dat nog niet genoeg is heb ik ook nog een SkyDive gewonnen. Samen met een paar mensen die ik hier heb leren kennen zijn we naar Waiheke Island geweest. Het is een prachtig eilandje ongeveer 50 minuten van Auckland af. Er zijn witte zandstranden en blauwe wateren, kortom PRACHTIG.

Morgen gaat het voor mij echt beginnen, mijn eerste stage dag! Ik heb er erg veel zin in!

Tessa

Reacties

Reacties

Patricia

Ha Tess,
Wat leuk om te lezen. Zo genieten wij hier ook een beetje van je mooie verhalen en super prachtige foto's.
Groetjes oet Remunj ??????????

corry daemen

Hoi tessa

Wat leuk deze site,kan iedereen zien hoe mooi het daar is.
Veel succes met je stage.
En geluk dat zit je wel mee he.
Heel veel plezier
Gr. uit berg

hoi Tessa

Mooi Tessa dat je dit allemaal mag meemaken. Hoop dat dit de tijd van je leven wordt. Ik vind het leuk om daar deel van uit te kunnen maken en dat hier te kunnen lezen. Heel veel succes en most of all have fun!!!!

petra

????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active