You know the feeling when ...

You know the feeling when ... je je meteen thuis voelt ergens? Dat gevoel heb ik met dit land... Wauw alles is prachtig. Niet alleen de natuur maar de mensen en het leven hier.

Gister ben ik begonnen met mijn eerste stage dag. Ik werd meteen met open armen ontvangen en ze wisten allemaal van mijn komst. 'S middags werd ik meteen mee genomen om te gaan lunchen aan het water met DE baas. Ik kreeg meteen allemaal grote taken die ik mocht doen en werd dus meteen aan het werk gezet. Wat ik trouwens erg fijn vind want dat geeft toch een gevoel van vertrouwen. En nog een pluspuntje: vrijdag is er een welkoms borrel voor mij, inclusief bier en wijn haha!

Toch mis ik Nederland wel al, en dan vooral de frietjes en broodje kroket haha! Maar ik krijg mijn maanden hier zeker wel om !!!

Tessa

Reacties

Reacties

Patricia

Hihihiha.
Er zou ook weer eens geen drank in 't spel zijn.
Good luck and have fun.
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active