Avontuur

Zo... Mijn eerste week stage zit erop. Ik moet zeggen dat ik echt dood moe ben haha.Het is harstikke leuk op stage, er werken leuke mensen en het werk is ook erg leuk! Gisteren hadden ze een welkoms borrel voor mij georganiseerd, erg leuk. Na de borrel zijn we met een paar collega's gaan poolen en op stap. Natuurlijk had iedereen weer een beetje te diep in het glaasje gekeken hahaha.

Er zijn mij deze week een paar dingen opgevallen in Auckland.

1. Natuuuurlijk moet er iemand met een PSV shirt mij voorbij lopen ...

2. Hét vervoersmiddel in Auckland is de step. Business mannen, strak in pak, komen langs gesjeest op een step, kinderen, vrouwen, iedereen!

Zoals je leest, ik vermaak me hier prima!

Tessa

Ohja, nog 3 dagen en dan ga ik ein-de-lijk naar de Backstreet Boys !!!!!!!

Reacties

Reacties

Patricia

Hihihihihiha.
Jammer dat jij je Ajax-muts nog niet in NZL hebt.
Was een leuke foto geweest.

corry

wat gezellig allemaal

Anja

Op de step, op de step, k ben zo blij dat ik hem heb (liedje van Wim Sonneveld) zooooo.....ca. 1965 !!! Maar wie weet, gaat dat hier ook nog eens gebeuren !! Misschien ga jij straks in Nederland een nieuwe trend/ step zetten !

Steef

Uiteraard... PSV heeft fans over de hele wereld !

Patricia

Heel veel plezier vanavond bij de jongens.
????????????

Patricia

Oeps, die vraagtekens zijn muzieknoten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active