Ook in Nieuw Zeeland heb ik pech ..

Yes.. Het eerste doktersbezoekje zit erop.. Natuurlijk word ik weer gebeten door een insect waar ik allergisch voor ben waardoor ik afgelopen woensdag naar de dokter kon en heb ik antibiotica gekregen. Dus don't worry: Ik leef nog!

Dinsdag was mijn verjaardag. Ik ben nog nooit zolang jarig geweest haha! Ik heb ook hier in Nieuw Zeeland leuke post van thuis gekregen. Op stage hadden ze me leuke, en vooral heeeerlijke cupcakjes gegeven. Ik heb een leuke verjaardag gehad!

Gister heb ik ook mijn eerste "klanten bezoek" op stage gehad. Er was een demo dag georganiseerd om de nieuwe producten te laten zien.

Wat me is opgevallen is dat ze nergens in Nieuw Zeeland een verwarming hebben.. En dat nu het winter word. Overal hebben ze losse radiatoren die voor geen meter werken..

Morgen is dan eindelijk mijn eerste tripje. Eindelijk wat meer van dit prachtige land zien.

Reacties

Reacties

Christien

Hoi Tessa, en toen was mam er niet die altijd alles voor een insectenbeet in haar tas heeft zitten

Paps

He Dochter, wederom een leuk reisverslag. Wij zijn trots op je. Goed bezig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active