Eerste tripje

Jaaa, mijn eerste tripje zit erop! Afgelopen weekend paar daagjes naar de Coromandels geweest. Wat was dat genieten. Nieuw Zeeland staat bekend om zijn mooie natuur en dat is zeker waar! In het "echt" is het nog mooier dan op alle foto's!

Coromandel heeft een warm water strand. Als het eb is kun je een kuil graven en dan komt er warm water naar boven. Natuurlijk was ik weer te laat en heb ik het gemist. Wel kon ik nog met mijn voeten het warme water voelen, heeeeerlijk!

We hadden een huisje met een jazucci en met uitzicht op zee, beter kan niet!

Natuurlijk moest mijn kamer weer volzitten met kakkerlakken, waardoor ik het weekend op de bank heb geslapen.. Ze zaten overal...

Gister ben ik naar een voetbal wedstrijd geweest. Het WK onder 20 word in Nieuw Zeeland gehouden. Gister speelde Nieuw Zeeland tegen Amerika.

Ook heb ik weer een tripje geboekt. Op 14 Juli ga ik de beroemde Tongariro Crossing doen. Het is een hike tocht van bijna 20 km en duurt ongeveer 8 tot 9 uur. De tocht gaat door een (actief) vulkanisch gebied en als ik de hike ga doen is het winter, dus veel sneeuw. Kortom prachtig!

Vandaag ben ik al 6 weken weg uit Nederland, wat vliegt de tijd!