2 weeks left

And again, time flies. Only 2 more weeks left for my internship.

Nog 2 weken en dan zit het belangrijkste gedeelde van mijn reis er alweer op: de Stage. Ik vind het erg jammer dat ik nog maar 2 weken heb want mijn stage is heeeel erg leuk!

Maar een ander voordeel is dat de reis dan echt voor mij gaat beginnen. Over 3 weken precies zit ik voor 8 daagjes op Fiji. Dat betekend dus 8 dagen genieten op parel witte stranden, snorkelen en natuurlijk heel veel coctails! Ook komt de Tongariro Crossing nog en 2 daagjes Rotorua. En als dat allemaal is geweest krijg ik dan eindelijk bezoek vanuit Nederland !!!!

Maar eerst dit weekend naar Waiheke. Alweer een weekendje genieten. ( wat eigenlijk 24/7 hier is )

Ook is volgende week alweer een concert: 5 Seconds of Summer. Hier zit ik al z'n kleine 9 maanden op te wachten dus ik kijk er heeel erg naar uit!!

En natuurlijk niet de vergeten de WK finale u-20 is volgende week, waar ik natuurlijk een kaartje voor heb!

Kortom de tijd vliegt voorbij alsof het niks is. Ik heb suuuper veel zin in het reizen en alle mooie dingen die ik nog ga zien en ga doen!

XOXO

Reacties

Reacties

Christien

Hoi Tessa, wat gaat de tijd snel en alleen maar hele leuke dingen in het vooruitzicht, ben blij dat het zo super is, geniet en groetjes uit Beesel

Petra

Super dat je het zo goed naar je zin hebt, geniet van wat nog allemaal gaat komen.

opa

gr xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active