Winter

Het is weer eens tijd voor een blog..

Afgelopen weekend een weekendje weggeweest naar het prachtige Waiheke Island. Ook al was het al mijn tweede keer dat ik naar Waiheke ben gegaan, het blijft echt prachtig! Erg veel hebben we niet gedaan want het was meer een relax weekend.

Ook mijn op een na laatse weekje stage is alweer aan de gang. De tijd vliegt echt voorbij. Voor mijn gevoel ben ik pas 2 weken in Nieuw Zeeland... Hoewel het erg leuk op stage is kan ik echt niet wachten om te gaan reizen.

De winter is nu echt aangekomen en het is vandaag dan ook heel erg koud! Hoewel ik niet mag klagen want de zon schijnt hier wel vaak en over het algemeen is de winter helemaal niet zo koud als in Nederland. Maar zodra de zon weg is, jaa dan word het kouder en nat.. Daarom kan ik niet wachten tot ik over 2 weekjes lekker op het strand in Fiji lig !!!

Ook heb ik weer een drukke week voor de boeg. Op stage moet ik alle opdrachten nu gaan afronden en gaan afsluiten. In het weekend is de WK u-20 finale op zaterdag, en op zondag een lekker dagje surfen. Want ja dat kan hier gewoon in de winter...

En niet te vergeten, over 2 daagjes is dan EIN-DE-LIJK het concert van 5 Seconds of Summer. Het concert waar ik de kaartjes al vanaf september heb! ( Ja zo lang al... )

Morgen ben ik precies op de helft van mijn reis. Ik hoop dat de rest van de reis niet zo snel voorbij gaat als het eerste gedeelde, because I don't want to go home !!!!

Wat ik me wel af vraag is, als ik thuis kom: Hoe kan ik nog aan Nederland wennen!? The Kiwi way of life is so much better! Kiwi's doen wat ze willen en ze worden ook nooit raar aangekeken. Zo is mijn collega vandaag met een deken naar stage gekomen, gewoon omdat ze het koud had. Dat noem je nou nog eens leven. Ook het familie gevoel dat er in de meeste bedrijven heerst vind ik heerlijk! Want ja vitame tabletten uitdelen aan je collega's, je ziet alles in Nieuw Zeeland!

XKus Tessa

Reacties

Reacties

lia

fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. ik zou zeggen baan zoeken en nog zeker ff blijven.

Christien Evers

Ha Tessa, ik wil je wel een deken komen brengen.
Lia heeft gelijk, hebben we ook een reden om ooit een keer een reisje te maken.

Heel veel plezier bij 5 Seconds of Summer.

groetjes uit Beesel

Paps

he Tessie, ben heel erg blij dat je het zo naar je zin hebt. Maar dat je nog niet naar huis wilt??? En mijn lekkere boterhammen dan? Geintje. Enjoy. ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active