Einde is in zicht

Jaaaa zoals de titel al zegt: het einde is in zicht.

Nouja niet helemaal want het reizen moet nog gaan beginnen maar het belangrijkste van mijn reis zit er bijna op: de Stage. Nog 4 dagen en dan is het klaar! Het is allemaal een beetje dubbel want de reden waarvoor ik naar Nieuw Zeeland kwam is dan klaar. Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik ga het werken toch wel missen.

Maar het voordeel is dan dat ik volgende week dan eindelijk zomer krijg op Fiji, dat ik de Tongariro Crossing over een kleine maand eindelijk ga doen en het leukste van alles is dat ik eindelijk bezoek uit Nederland krijg!!!

Afgelopen donderdag was het eindelijk zover: 5 Seconds of Summer. Na welgeteld 9 maanden te hebben gewacht op het concert is ook dat weer voorbij. Maar oh het was het wachten zeker waard! Vrijdag had ik geen stem meer over dus dat laat maar weer zien hoe het was!

Ook ben ik afgelopen weekend naar het WK voetbal U-20 finale geweest. De wedstrijd was Brazilie - Servie. Servie won de wedstrijd in de verleging.

Deze week heb ik dan eindelijk een rustige week zonder enkele plannen. Wel zijn vrijdag Goodbye drinks voor mij op stage.

X Tessa

Reacties

Reacties

corry daemen

Ha tessa de reis van jou is een groot feest nou al.
Moet de vakantie nog beginnen.
Veel plezier

Christien

Hoi Tessa, doe maar goed je best de laatste dagen, wie weet mag je nog een keer terug komen.
Na vrijdag kun je gaan genieten van je welverdiende vakantie, je gaat de zon tegemoet, heerlijk.

oma

gelukkig dat het al op schiet maar geniet toch maar van je
vacantie ook als nina met pam komt
doei veel x oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active