Bula!

Zoooo, en dat was ook alweer mijn Fiji avontuur.

Over een paar uurtjes vertrek ik weer naar "huis". Naar het koude Auckland.

Maar oh wat is Fiji toch een paradijs!

Nadat ik de eerste dag op het vaste land heb doorgebracht was het afgelopen donderdag eindelijk zover en ging mijn Island Hopping tour beginnen. Mijn eerste resort waar ik de eerste twee nachten sliep heette Manta Ray Resort. Zoals de naam al zegt hier was de kans om met de Manta Rays te zwemmen, maar sinds ik in Fiji ben zijn ze niet op komen dagen... dus kon ik helaas niet met ze zwemmen. Het resort was hartstikke leuk, de mensen waren hartstikke leuk en we kregen een leuke goodbye avond met traditionele Fijian Dance. Als tweede resort ging ik naar Barefoot Manta. Ja ook zoals de naam zegt, kon ik ook hier met de Manta Rays zwemmen maar kwamen ze hier ook niet opdagen de twee dagen. Dit eiland voelde echt als paradijs, wUw heb nog nooit zoiets moois gezien. De stranden waren net zoals je ze op tv ziet, wit en azuurblauwe zee. Hier heb ik niet zoveel gedaan als op het strand gelegen en gelezen. Wel was er de laatste avond een Crab Race. Alle deelnemers werden verdeeld in hun eigen land, en geloof het of niet maar ik was de enige Nederlander, nadat iedereen verdeeld was kon elk land een krab uitzoeken rnr werd er tussen alle landen een race gehouden, en ja natuuuurlijk heeft Nederland gewonnen !!! Na twee dagen vertrok ik weer naar een ander resort: Safe Landing. Van verschillende mensen hadden we gehoord dat dit een verschrikkelijk resort moet zijn dus waren we ons al aan het voorbereiden op de boot. Toen we aankwamen leek alles prima en schoon dus hadden we ons zorgen gemaakt om niks! Op dit eiland heb ik een traditioneel Fiji dorp bezocht, wat erg indrukwekkend was, gezwommen in een grot en gesnorkelt op het beroemde eiland Blue Lagoon.

Gister werden we weer opgehaald door de ferry, die 4 uur te laat was oftewel hij kwam volgens Fiji time, en ben ik weer terug op het vasteland.

Ohja wat trouwens erg leuk is is dat alles hier met de boot gaat. Je word met een klein bootje opgepikt van de Ferry en dan vaar je door nar het eiland. Het voelde af en toe net of ik net Expeditie Robinson mee deed haha!

Ik ga nu snel opstaan en mijn koffer pakken want ik mag weer terug naar de winter, terug naar Auckland.

Tessa.

P.S. er staan nieuwe foto's in mijn album Fiji!

Reacties

Reacties

Patricia

Hihihiha, wat weer een belevenissen.

Maar nu weer terug naar het gewone leven. Ooh nee, over een paar dagen ga je klimmen.
Goede vlucht, fijn weekend en succes met de tocht.
En dan?????? Komt eindelijk bijna je zus.

Christien

Oh Tessa wat is dat snel gegaan, ik zag op de foto's dat ik nog niet naar Fiji kan, ben nog niet bikiniproof.
Ben voorzichtig met klimmen, veel plezier , tot volgende keer, groetjes Christien

Jan erven

Ik blijf me verbazen. Onze puber is nu officieel een volwassen jonge vrouw. Haha.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active