Sydney

En ondertussen zijn we alweer halverwege ons verblijf in Sydney.

We hebben vanalles gedaan.

De eerste dag hebben we lekker de toerist uitgehangen en zijn we met een hop on hop off bus door Sydney gereden. We hebben het wereld beroemde Opera House gezien, de harbour bridge, hebben op een marktje in the Rocks rond gelopen en zijn op Bondi Beach geweest. Het was allemaal zo onwerkelijk want normaal zie je alles op televisie en nu loop je gewoon op Bondi Beach en langs het Opera House. De dag erna zijn we naar Featherdale geweest. Dit is een sanctuary voor wilde dieren uit Australië. We konden op de foto met een Koala en konden kangaroos eten geven en aaien. Dat was erg leuk !!!

Voor de rest van de dagen hebben we niet veel gepland dan alleen naar de Blue Mountains te gaan. Hier bevind zich het stijlste trein traject van de wereld dus daar moeten we wel eventjes heen haha! Voor de rest staat alleen nog winkelen op de planning!

Donderdag vliegen we door naar onze volgende en tevens laatste bestemming: Singapore. Hier blijven we 6 dagen en dan is het weer tijd om naar huis te gaan. Ik kan echt niet geloven hoe snel de 4 maanden voorbij zijn gegaan alsof het niks is. Maar goed ik heb een ervaring waar ik mijn hele leven lang met plezier op terug kijk!

Patries

Goede morgen,

Inmiddels is het donderdag als je dit leest.
En je laatste dag in Australië is alweer aangebroken.
Maar dan nog een week naar Singapore en dan is het eindelijk zover...... Tessie komt naar huiss!! Maar of je het zelf zo leuk vindt????
Geniet nog lekker van de mooie dagen en xxx